Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Dinner out



Häromdagen
var jag och Hang till Las Palmas.
(det var rättare sagt i fredags och vi hade hyrt bil i två dagar, torsdag - fredag, eftersom vi hade två dagar lediga tillsammans! Ska skriva mer sen om vad vi hittade på.)

Anyways.. vi åkte in till Las Palmas för att leta upp en mysig restaurang för en nice middag.
Efter många om och men så hittade vi till Grill 7, en liten restaurang några meter in i en gränd vid shoppinggatan.
Superfin och mysig och kändes även väldigt "fine dining" och vi kände oss båda lite awkward där vi satt i våra converse och casual clothes, men det var ok ändå.

Jättefin servering och personalen var super och försökte prata engelska med oss även om det egentligen bara var en av servitörerna som kunde det någorlunda bra.. menyn var på spanska förstås men när man själv jobbar i restaurang snappar man upp ett och annat ^^

Jag fick in in förjäkla god grisstek som var typ deras specialare och DAMN! vad god den var, perfekt tillagad och köttet bara smälte i munnen, gud så gott!

Efter maten blev vi bjudna på deras Mojito specialare som var AWSOME! Gud, så god den var, jag ville bara beställa in fler men tyvärr var det dags för oss att åka hemåt.

(inte allt för dyrt var det heller, ca. 50 € för rubbet dvs. alltihopa sammanlagt)
Men mamma, hit ska vi å äta när du kommer ner, bara så du vet ^^
(bilden är tagen av Hang - iPhone-awsomeness.)

Mina Kommentarer:
Postat av: Dez

Härlig raring, låter som det måste bli en dag i Las Palmas. Saknar dej <3 Kramiz

2012-05-22 - 07:53:02

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback