Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Saturdays Outfit

(nej, ni får inte se mitt ansikte för jag såg iprincip DÖD ut...)

Så såg
jag ut i lördags kväll/natt då jag drog till Ebba och Noras ställe där det var förfest och en massa folk :)
Till att börja med var jag inte så pepp men när jag väl kom dit så var det riktigt roligt! :D
Vi satt hemma hos den en bra stund och sedan drog vi ut till Kesbah (där alla nattklubbar är) och gick till en karaoke klubb för att sjunga lite ;) - det blev lite gott och blandat som Barbiegirl och BSB.

Roligt var det iaf, men eftersom jag skulle å jobba kl. 08.00 följande morgon så åkte jag hem vid 2 - vilket sedan blev 3 eftersom man nu bytt till SOMMARTID! (det är sommar! wohoo!.. eller ja.. här nere e de ju de hela tiden, men iaf ;D)

Anyway, det blev ungeför 2 timmars sömn för mig innan det var dags att kliva upp (ville DÖ!) men det gick riktigt bra faktiskt ^^

Förutom att jag har jobbat idag så har jag kollat på anime (nörd, javisst x3) och umgåts med en av tjejerna "nextdoor" som också praktiserar här :)

Nu ska det sovas så det orkas jobba imorgon.. måste även införskaffa mig en väckarklocka eftersom jag nu har vant mig vid telefonen så om jag inte aktar mig så kommer jag inte upp i tid snart..

Mina Kommentarer:
Postat av: sabrina

skitsnygg blogg :D

2012-03-26 - 18:35:01
URL: http://pallanamnn.blogg.se/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback