Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Push it to the limit



Inspirations bilder till att träna.

Japp, jag har börjat träna.. i gran canaria.. där alla andra i min ålder super sten och äter skit..
Jag är trött på att hela tiden önska att jag hade en sådan kropp som tjejen bredvid mig, så nu tänker jag göra något åt det.

Jag vet att många kan tycka att varför ska jag träna? Jag är ju redan smal - grejen är den att jag må vara smal men jag vill vara FIT! Vilket är något helt annat.

Jag vill ha en platt snygg mage med nästan synliga magrutor, jag vill få bort mina lovehandels som hänger utanför jeansen, jag vill ha mindre lår, jag vill känna mig frisk och hälsosam! Jag vill vara FIT!

Jäklar vilket tal det blev.. men det är vad jag vill - därför har jag börjat träna och jag har även börjat försöka äta hälsosamt. Enda problemet med det är att jag inte kan välja vad jag ska äta här i GC eftersom jag får det som serveras på hotellet MEN det positiva är att de har riktigt bra grönsaker och frukt finns även att ta så det ska nog lösa sig :)

(funderar även på att skaffa såntdär pulver att dricka två ggr/dag - frukost och lunch.. men vi får se..)

Jag har även märkt att jag inte längre kan äta vad som helst utan att det påverkar min vikt och form.
Jag har faktiskt gått upp en storlek i jeans och jag avskyr det. Min motivation är att jag vill känna mig snygg i mina kläder och i bikini - jag vill kunna se mig i en spegel i ett provrum och tycka att jag ser snygg ut i vad som helst.

Gud vad ytlig jag låter nu men hey man måste ju få må bra i sitt eget skin, eller hur? ;)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback