Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Las Palmas


Bilder från Ikki's och min dag i Las Palmas.
Staden var jättemysig med många äldre hus, allting lutade även mot havet så man behövde inte oroa sig för att komma bort.
Precis vid busstationen var det en jättefin park och därifrån tog det bara 1 minut så var man på shoppinggatan.
Det fanns många olika butiker - H&M och Zara framför allt! och även så hittade jag två av mina favorit spanska butiker, Stradivarius och Pimk. :)
Det var långt ifrån samma utbud som i sthlm men det som fanns så var helt i min smak ^^

Vi strosade mest runt staden, turistade i en kyrka, åt god mat på en restaurang som hade världens godaste bröd med aoli samt så blev det en del shopping också :)

Kommer helt klart att åka tillbaka några gånger till innan jag åker hem till Åland.

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback