Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

ESC 2012





Vinnande låtarna från Sverige och Finland, dessa två kommer representera swe och fin i Eurovision Song Contest 2012.

Jag brukar i vanliga fall inte alls rösta på Sverige (vill hest se dem i botten, tävlingsinriktad javisst ;P)
MEN just i år så måste jag säga att swe har en mycket bra låt och jag hoppas att de kommer bland dem bästa, för den förtjänar verkligen att vara där.

Finland, mitt kära hemland har också lyckats få fram en vacker ballad som även är på finland-svenska (!) hör å häpna, mycket bra gjort Finland!
Jag hoppas även att fin kommer att ligga bra till, men vi får se hur det går ^^

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback