Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

A night out

Igår firade jag en kompis som fyller 20 år på söndag.
Hon är här från Finland och praktiserar så det var bara hon och jag som drog en "två mans" kväll ;)

Vi börjda det med att äta middag på Dinos och blev sedan sittande där och pratade tills klockan blev runt halv 12 och då drog vi oss till Kino istället för att kolla in hur nattlivet såg ut denna kvällen - först var det typ ingen där men sedan började det sakta men säkert fyllas på med folk.

Vi satt mest och pratade - tittade på folk och drack några shottar. Jättetrevligt hade vi och det var så kul att umgås med henne eftersom jag så sällan får se henne <3


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback