Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

A new day

Idag var det jobb som gällde mellan 8 - 11, efter det åkte jag och Guasi till hästarna.
Det blev lite ändrade planer, istället för att fara till det "riktiga" stallet och rida åkte vi till galoppstallet eftersom där behövde vi inte betala något för att rida.

Jag fick rida en 3-åring som hette någge wired men som jag kallar för Qash. Han var riktigt mysig, tyckte mycket om att gosa ^^
Vi tog en sväng på banan, vilket var härligt. Hade gärna gått fullt ut men det får bli en annan gång :)

Efter hästarna åkte jag tillbaka till hotellet och åt lite lunch samt tog en fiesta tills jag började igen, vilket var behövligt. 

Sen var det jobb igen 18 - 22.30 och efter det lite skype och sedan godnatt.

(hade bilder på Qash på mobilen men kabeln glömde jag förstås hemma i Finland...)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback