Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Free days

Onsdag och Torsdag var jag ledig! ;D
Så här kommer en kort redogörelse för vad man gjorde de dagarna, bilderna får helt enkelt tala för sig själva ;)

Onsdag:
Tog sovmorgon och klev upp vid 11/ halv 12 (skönt och behövligt!) Tog sedan en dusch och tog det lungt försökte få tag på Ikki men hon svarade inte i telefon så jag bestämde mig för att fara över å se om de var hemma eller inte, om inte hade jag tagit taxin hem igen :P

Men som tur var var de hemma - de låg nämligen nere vid poolen så det blev att joina dem i värmen ^^
När det började skymma och bli kallare drog vi upp på deras balkong och satt där å snackade en massa och drack gott. Sen blev det middagslagning - kommer inte ihåg vad det hette men de va iaf pasta, bacon, ägg och lök blandat i ett.

Efter det blev det att dricka lite till och senare kom det över några stycken som kände Ikki och de andra.
Vi satt i lägenheten till 1/halv 2 tiden och spelade ölspel samt pratade en massa. Efter det drog vi ner mot "hålet" som det kallas där nattklubbarna är, jag, Ikki och Malin tog oss en kebab först (som tyvärr inte smakade lika gott som drakens D: )

Sen blev det mycket dansande inne på Scandic och jag drack en drick som räckte bra länge eftersom mer än halva glaset var fyllt med alcohol...
Vid halv 4 tiden drog vi hemåt igen och satte på en film och sedan var man däckad, haha ;D

Torsdag:
Klev upp halv 1 denna dagen, låg och drog oss bra länge men gick sedan ner till poolen för att få lite färg.
Tyvärr kom det in moln(!), så vi bestämde oss för att gå upp igen och se på film. Efter det gick Ikki och jag å handlade mat och lite grejor på apoteket mot mina skavsår på fötterna...

Middagen bestod av kött, beasås och klyftpotatis, mums! Efter det åkte jag hem (klockan var runt 9-tiden).
Lade mig i sängen och pratade på skype och såg en film sedan var det godnatt för att kliva upp 8 följande dag ;P

Jag älskar lediga dagar <3

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback