Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Horses

Häromdagen var jag med en arbetskollega Guasimara (uttalas, Wassimara men kallas för Wassi).
Hon är nämligen väldigt hästintresserad, har en egen häst och har ridit som jockey vid ett galoppstall. När hon fick reda på att jag älskar hästar så tog hon med mig till galoppstallet där jag fick gosa med hästarna samt skritta runt på en. 

Marhjma, kallas Marre är ett stort (!) engelsk fullblod som är något av en champion då han har funnit några lopp, jättefin!
Hata mig inte mamma för att jag red utan hjälm!, jag ska använda det i fortsättningen, jag lovar! ;)

Guasi's tränare sa att jag fick komma när jag ville och rida, vilket var snällt av honom men jag vill helst fara när även Guasi är där.

Efter det så gick vi lite på stan, åt lunch etc. Sen skjutsa hon hem mig till hotellet och jag for iväg till Ikki och Anton och stannade där till 9. :)


Mina Kommentarer:
Postat av: Sara

Vad roligt att se lite bilder på dej också! :) alla bilderna ser så härliga ut, och framförallt ingen snö!! Här väller det ner hela tiden ;P Hoppas allt e bra me dej :) Kram

2012-02-17 - 18:38:23
URL: http://sarasagersitt.blogspot.com/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback