Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

It Rained Today. If you hadn't noticed.


Sweater - Vintage | Pants - ZARA | Shoes - Vintage

Var lat idag pga dåligt väder så ni får bara dessa dåliga bilder av min outfit idag som jag bar i ungefär en timme bara för att jag skulle åka in till staden ;D Jag gillar den dock och jag ÄLSKAR min "nya" tröja från en av loppisarna här hemma, så mysig och vacker.

I was lazy today because of bad weather so u only get these crappy pics of my outfit today that I wore for like one hour justbecause I had to go to the city ;D I liked it though and I must say I LOVE my "new" sweater from one of the fleamarkets here, so cozy and beautiful.

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback