Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

And tomorrow Summer ends for real


Jaha, gott folk... Imorgon börjar skolan igen.
Som tur är handlar det enbart om lite information från halv 1 på eftermiddagen så det är inte så farligt...
Men efter det så börjar helvetet - veckor av tråkiga lektioner väntar så som marknadsföring, företagsekonomi och undersökningsmetodik... får se om jag orkar hålla mig vaken på någon av dom och företagsekonomin kommer verkligen att bli intressan då jag är värdelös på matte...

Nåja, det är väl bara att stå ut och se framemot de roligare lektionerna som börjar senare... önska mig lycka till ;)
(och vi vet ju alla vad detta innebär också... Sommaren är verkligen slut nu...)


Allright, people... Tomorow school will start again.
Luckily it's only information and it starts at half past 12 in the afternoon so it's not that bad...
But after that the hell begin - weeks of boring lessons such as marketing, economics and research methodology ... I'll see if I can keep my eyes open on some of them and the economics will be very interesting because I suck a math...

Anyway, I just have to endure it until the fun lessons starts... wish me luck ;)
(and we all know what this also means... that the summer truly have come to an end...)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback