Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

To all HP-fans out there


Jag som är en mega nörd när det gäller Harry Potter kan glatt meddela mina mednördar att Pottermore äntligen (!) är öppet för alla.
Det var egentligen tänkt att det skulle ha öppnat i Oktober 2011 men det gjorde det inte.
Jag är inte helt hundra på när exakt det öppnade men jag kan med säkerhet säga att det inte hände förrän 2012 (då jag ganska ofta kollade läget...)

Men iaf, för er som inte vet vad Pottermore är, så är det en sida skapad av J.K Rowling (och en hel massa andra ofc.) för oss som älskar Harry Potters magiska värld.
Här får man gå igenom böckerna en gång till men denna gången är man som en del av berättelsen.
Man får sitt eget trollspö och man blir även sorterad av den berömda sorterigshatten (och jag lovar att man inte har en ANING om var man hamnar förrän man får svaret).

Man får även vet nya exlusiva saker direkt från J.K Rowling om böckerna och även runt om - det är helt otroligt vilken fantasi den kvinnan har och hur hon har byggt upp en hel värld men magiska varelser.
Det finns så mycket som hon inte ens nämner i böckerna men som ändå existerar i bakgrunden.

Alla ni som älskar Harry Potter borde verkligen kolla in denna hemsida!
Adda mig som vän när ni signat in och ;) -> PhoenixGold10519


SIGN UP AT POTTERMORE NOW!

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback