Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

ÅLAND - A store in South Korea




Ni
får gärna se ut som fågelholkar när ni läser detta, jag kan ju meddela att jag såg ut som en iaf.
Jag har alltid haft för mig att Åland är en ö som typ ingen vet om att existerar eller ens att vi är en del av det finska landskapet.

Jag läste dock på en blogg alldeles nyss att det tydligen finns en Vintage affär i Sydkorea (ja, ni läste rätt; SYDKOREA!) som heter Åland (stavas även med Å.)

HUR random är inte detta liksom? Vem kom på idén att döpa en vintage butik i sydkorea efter en finsk okänd ö?
Det råkar även vara så att denna butik är riktigt populär och har mycket snygga grejjer att komma med - allt vintage som jag älskar ^^

Så nu lägger jag till - "Besöka affären ÅLAND i Myong-Dong, Sydkorea" på listan "Saker jag måste göra innan jag dör."

Detta är bara så coolt så jag kan inte sluta le åt saken x3


I can tell u right now, be AMAZED!
There is actully a vintage store in South korea (Yeah, that's right, SOUTH KOREA!) that is named Åland.

HOW cool is that!? I mean who came up with the idea of nameing a store after a finnish unknown island?
And it so happens that this store is very popular and has alot of cool stuff in it - and everything is vintage!

So now I can add - "Visit the store ÅLAND in Myong-Dong, South korea" on the list "Things to do before I die."

This is so cool that I just can't stop smiling x3
--

Mina Kommentarer:
Postat av: Julia Lindström

Fan va häftigt! Jag såg också ut som en fågelholk! ;P

2012-04-20 - 18:32:32
URL: http://lulibell.blogg.se/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback