Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

New Stuff

I tisdags var jag till frissören och fixade till håret samt gjorde av med lite mer pengar... suck...
Köpte en ny plattång, vilket behövdes eftersom min gamla inte funkar som den ska... dvs. den gör inte sitt jobb å dvs. att den inte plattar mitt jävla hår (!)
Dessutom köpte jag hårinpackning (!) vilket är HELT OTROLIGT eftersom jag aldrig använt hårinpackning i HELA mitt liv! men nu ska jag måsta börja eftersom mitt hår börjar ta skada av allt färgande, fönande och plattande.
Jag köpte även ett värmeserum son funkar som vårdande för håret samt ger mindre frissighet :)

SÅ, allt som allt försvann en hel del pengar och nån dag efter fick jag reda på att jag behöver en ny bil samt nya glasögon, WOHO!

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback