Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Harvest Festival


Hela helgen har jag tillbringat dagarna med att åka runt på Öppna gården Åland över tillsammans med syster Åsa och hennes son Sebastian :)
Vi hade superkul och såg en massa roligt, det är intressant att man har bott hela sitt liv på Åland men inte varit till alla ställen.(Åland är ju så litet) :P

Idag så var jag på Skördemarknad på travbanan tillsammans med syster Malin, Lina, deras barn Tilda, Ludwig och Albin samt mamma och mommo - pappa, Åsa, Hampus och Sebastian var också med en stund ^^
Jag var mest intresserad av alla hästprogram som hölls - älskar att fota hästar.
Tilda och jag kom även med i tidningen så ni ser väl oss i... ålandstidningen var det imorgon eller på tisdag :)

Imorgon är det dags för skola igen... wohoo...!
(Ska försöka lägga in bilder imorgon.)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback