Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

The son of Neptune

Jag missade totalt releasen av den nya boken ur Percy Jackson-serien av Rick Riordan!
Den kom ut den 4 Oktober och jag blev helt till mig när jag upptäckte det! :D (trodde inte den skulle komma ut på ett bra tag till.)
Älskar den serien, har "lästa" (lyssnat) på alla böckerna hittills och shit vad bra de är!

Så nu fixar jag hem audioboken av denna också, vilket helt otroligt kom ut typ samtidigt som boken, awsome! ^^
Nu blir det alla lyssna på denna i ett antal dagar och sedan sura över att det kommer att dröja ett tag innan nästa bok kommer ut.

Btw så heter denna bok "The Son of Neptune". Kan knappt vänta med att börja lyssna på den! :D


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback