Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

New Day

Jaha kära läsare.
Idag är första dagen på det underbara HÖSTLOVET! :D (eller resursvecka som skolan kallar det...)
Till att börja med så blev det inget stockholm i lördags eftersom Janina inte ville riskera att bli sjösjuk och må illa resten av dagen, vilket man förstår, jag menar hur kul e de att må illa under hela shoppingturen?
Så vi får åka tillsammans nån annan gång, jag far dock till Stockholm troligen på lördag med syster Å och några andra vänner :) (Janina jobbar :/)

Nå det resulterade i en mycket slapp lördag med säkert 6-8 avsnitt av Vampire Diaries tillsammans med Calle, låg i sängen och myste typ hela dagen förutom de gångerna man var ut med Aska :)

Igår så jobbade jag på Draken från 12-20.00 vilket var helt ok, det var roligt på ett sätt men samtidigt lite tröttsamt, fick även ont i ryggen som en liten extra bonus, wiho >.<
Nå, ska jobba någge dar nu i veckan också men det blir nog en hel del skolarbete som ska göras.

Idag så ska jag å Calle och shoppa kläder åt HONOM (!!) :O å sen ska jag hem till mamma som fyllde år igår <3


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback