Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

My little Pony/Rainbow Hair.

För er som inte hängt med i modevärlden på senare tid så finns det något som kallas för My little Pony hair eller rainbow hair. Personligen älskar den!
Om jag inte var så feg så skulle jag utan tvekan färga mitt hår i dessa härliga pastell aktiga färger.

Sen finns det även den trenden då man färgar bara topparna av håret då oftast i färgen pastelrosa. Denna trend tycker jag också att e supersnygg!
Tyvärr så är jag inte blond och kommer aldrig bli så jag kan inte ha denna trend eftersom jag anser att den passar bäst ihop med blont hår.

Vad tycker ni om dessa trender?


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback