Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Inheritance


Jag glömde skriva om att sista boken ur "The Inheritance Circle" kom ut den 8 November.
Detta är någonting jag har längtat länge efter, ja ända sen jag läste Brisingr förstårs ;)
Det tog ett bra tag innan han fick klart denna bok och det har varit väldigt frustrerande, haha.

Men nu är den här, jag köpte den på svenska inne på akademiska bokhandeln när vi var i Sverige igår, den heter Arvtagaren (precis som namnet på hela serien) på svenska för er som inte är så bra på engelska ;)

Just nu håller jag på att lyssna igenom de tidigare böckerna så det kommer ta en liten stund innan jag börjar på denna, är just nu bara i början av Den Äldste (Eldest) och Brisingr är fruktansvärt lång så jag kommer antagligen inte läsa sista boken ännu på ett tag. 

Men jag har den och det är allt som betyder något ;D

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback