Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Breaking Dawn Premiere


IKVÄLL är det dags för premiären av Breaking Dawn.. eller ja den första visningen börjar nu halv 5 men det kändes lite för tidigt så jag och några kompisar valde att gå på den som börjar klockan 8 :)
Jäklar vad spänd jag är, jag vet att man inte ska ha förväntningar men det har jag, jag vill se om min förutsägning av slutet stämmer och om de gjort ett bra jobb utifrån boken ;)

Men nu när jag tänker efter så tror jag att mitt förutsagda slut stämmer...hmm... vi får se ^^

Mina Kommentarer:
Postat av: Ikk

Fast du får ju inte se slutet ;) Bara part 1 nu!

2011-11-17 - 21:19:05

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback