Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

I love you... father

Du fanns hos mig en tid in i mitt liv
men du försvann sedan lika plötsligt
Jag fick aldrig lära känna dig
Jag minns nästan ingenting om dig
Jag älskade dig så, det gör jag än
Jag villa så gärna lära känna dig
Jag villa så gärna växa upp med dig i min närhet
Men du gjorde någonting som är oförlåtligt
Någonting som är så svårt att acceptera
Saknaden är så stor att hjärtat kunde brista
Besvikelsen är så enorm att jag bara skulle vilja skrika
Jag älskar dej
R.I.P
Du fanns hos mig en tid in i mitt liv
men du försvann sedan lika plötsligt
Jag fick aldrig lära känna dig
Jag minns nästan ingenting om dig
Jag älskade dig så, det gör jag än
Jag villa så gärna lära känna dig
Jag villa så gärna växa upp med dig i min närhet
Men du gjorde någonting som är oförlåtligt
Någonting som är så svårt att acceptera

Saknaden är så stor att hjärtat kunde brista
Besvikelsen är så enorm att jag bara skulle vilja skrika

Jag älskar dej
R.I.P



Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback