Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Hello boys, hello girls, you're the diamonds, you're the pearls... let's make a new tomorrow


Ikväll bänkar jag mig framför TV kl. 22.00 för att se på ESC 2011 som detta år sänds i Tyskland :)
Det är en tradition för mig att kolla på ESC och jag tycker det alltid är lika roligt att se alla bidrag även om det finns vissa som är lite weird, men det är inget ESC utan dem ^^

Jag har en favorit, Danmark :D
Jag såg inte först semin så jag vet inte hur de låter förutom finland, som faktiskt är helt ok :)

Tänker ni se på ESC ikväll?



A Friend in London - New Tomorrow

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback