Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Creating

Idag har jag hjälp min syster med hennes blogg :) (kolla in den HÄR)
Jag har helt gjort om hennes design och header. Det var roligt men tidskrävande, hehe.

Jag har även hjälp en bekant med hennes blogg, men den vill jag inte lägga upp eftersom den är lösenords skyddad.
Men jag är nöjd med båda två :)

Min syster och jag ska väl fota några header bilder så småningom, den hon har nu är bara temporär.

I övrigt så var jag in till staden och gjorde några ärenden tidigare idag, sedan blev det promenad med hunden och så har man lagat middag förstås och städat lite. Ska även damsuga innan dagen är slut.

Imorgon blir det fika tillsammans med brudarna + arbetsintervju :D

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback