Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Birthday Party


Idag var jag på kalas till min ene systerson som fyllde 1 år den 25 maj :)
Den lilla gullungen börjar bli så stor, det är kul att se hur fint de växer alla mina syskonbarn ^^ <3


Igår var jag till Sund och hjälpte mamma att städa i lägenheten, jag fick för det mesta putsa fönstren men även lite annat smått å gott. Fint blev det iaf och lagom till mitt "kalas" nu på tisdag.
Efter att vi hade städat åkte vi och åt middag på Knallen i Sund och efter det var det kalas hos två av mina andra syskonbarn.
Den ena blev 15 nu i veckan och den andra blir 10 på måndag. :)

Ikväll är det även kalas hos en av Calles polare som fyller 21 idag.
Herregud vad kalas det är nu i slutet av maj, man blir ju helt slut x)

Hoppas ni alla haft en bra vecka iaf!

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback