Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Fuck Yeah!

Jaha gott folk då var denna überjobbiga vecka över. THANK GOD!
Helgen som varit lämnade jag in min hemtenta i hotelläran på 5 sidor.
Måndagen gick åt till att skriva uppsats och att färdigställa en intervju och att öva på provet i affärskommunikation.
Tisdagen gick mesta dels åt till att göra klart en marknadsföringsuppgift och att fortsätta med uppsatsen samtidigt som jag försökte läsa på både finska och franska prov.

Onsdag kväll och natt jobbade jag på att färdigställa min uppsats som slutade på 17 sidor text samt en powerpoint på 10 sidor samt en kort sammanfattning av powerpointen till presentationen som skulle hållas på torsdagen.
Mellan allt detta skulle jag ha tränat på engelskan, men tyvärr blev den lidande.

Idag (torsdag) flöt på riktigt bra fick ut franskan och finskan som innehöll en nöjaktig 1:a och en godkänd 3:a (YES!)
Engelskan gick förvånansvärt bra eftersom jag bara hade hunnit träna på det under dagen dvs. sammanlagt kanske 1,5 timme?

Det enda jag hoppas på nu är att jag har blivit godkänd i affärskommunikationen som inte alls gick lika bra som de andra proven >.<



Imorgon blir det firande med brudarna i klassen! :D
Vi ska till Mariebad och dränka oss i bubbelpoolen samt supa som fan!
Sedan blir det äventyr på krogen, wohoo!

(Bild från weheartit.com)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback