Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

New Stuff


Detta smycke har jag själv fixat ihop.
Jag köpte allt jag behövde från Frost08.se en jättebra hemsida om man vill göra sina egna smycken :D


Dessa två hittade jag på postombudet i Sund när jag var och hämtade ut mitt H&M paket.
Båda är handgjorda i lera men gjorda så de ska se ut att vara gjorda i ben.
Runan är en amulett som ger skydd när man är på resande fot dvs. när man lämnar sitt hem :)
Jag tyckte båda var jättefina så jag måsta köpa dem, de kostade inte heller så mycket ^^


Dessa tre saker fick jag hem i ett paket från H&M.
Klänningen är jättefin och sitter perfekt, sandalerna är precis vad jag letat efter, bruna och snygga ^^
De vita tygskorna har jag länge velat ha (har inte några vita skor :O). Jag känner mig som Baby i Dirty Dancing när jag har dem, hon har ett par likadana filmen igenom.

(Det som är helt otroligt är att mitt hår på bilderna är helt ofixat, jag har bara duschat men jag lät det självtorka vilket jag aldrig brukar låta det göra. Men jisses vad fint det blev ändå, ska nog låta det självtorka lite oftare i framtiden ^^
Självfall och volym is da shit ;D)

Allt är köpt på rean på H&M's hemsida :)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback