Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Great party-night!

Gårdagen blev en toppenkväll!

Jobbade till 4 och var hemma vid halv 5. Hoppade i duschen och fixade till mig å sedan bar det av till Mikas 30 års fest som hölls hemma hos honom och syster M i deras garage :D
Vädret var toppen, sol och varmt så det var riktigt trevligt att sitta där och snacka skit och dricka somersby, vin och lite annat smått och gott ^^

Vid 10-tiden drog jag, Åsa och Linda till staden för att stämpla in oss på Arken, eftersom det skulle bli en jäkla kö senare och som förutspått så hade det redan blivit kö när vi kom dit, kl. 22.00!? Kön brukar börja först vid 11 - halv 12 tiden :P

Nåja väl instämplade så gick vi vidare till stadshusbacken för att kolla på fyrverkerier och snacka lite mer skit och dricka lite mer sprit ^^

När fyrverkerierna var över drog Åsa och jag till Arken, Linda stannade kvar med några andra polare.
På Arken blev det mycket dansande, jag blev kallad för Kissie (!?) av en norrman, jag sa åt honom att jag tog det som en förolämpning, Åsa blev kallad Paow (!?).
Träffade en massa människor och hade det toppenkul, bästaste Janina var också där <3

Vid 3-tiden bar det av till Select för att käka nånting, där träffade man syster Malin och Mika igen samt Janina och hennes gäng :D
Jag ringde till Calle och hörde om han kunde komma å hämta mig, Malin och Mika eftersom vi ville hem, så vid kl halv 5 var man hemma och däckade i sängen ^^

Tack ALLA superfina människor för en SUPER bra kväll! <3

(MASSA bilder från igår! Woop Woop!)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback