Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

I want to be a viking when I grow up


Var på vikingamarknad tillsammans med Janina igår :D
Jag älskar att gå där och titta på alla marknadsstånd som säljer så vackra saker, alla människor som "klär ut" sig till "riktiga" vikingar och hur de spelar upp vikingastrider och andra små pjäser för både barn och vuxna.

Denna marknad hålls varje år i slutet av Juli under 3 dagar. Jag skulle nog påstå att det är Ålands största marknad med flera 1000 besökare varje dag.

Här kommer en massa bilder jag tog:
(träffade lille Sebastian med Mamma och vänninan Linda :D)


Två saker jag och Janina inte skulle säga nej till. Ryggsäcken kostar 75 euro (ca. 750kr) och halsbandet 55 euro (ca. 550kr) allt i äkta läder och silver.


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback