Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Wedges

För ett litet tag sedan hade jag beställt dessa skor från nelly.com (som julklapp av min pojkvän <3)
Jag fick dom i fredags och provade dom ivrigt men till min stora besvikelse upptäckte jag att de var för små! D:

Jag blev rätt så ledsen eftersom jag hade längtat ihjäl mig på dess skor.
Tyvärr måste jag skicka tillbaka dom för att byta till en storlek större vilket antagligen kommer ta några veckor till. *suck*

Nåja, jag har någonting att se framemot iaf ^^

Uppdatering: Jag kommer att behålla skorna ändå, har en känsla av att om jag tar en storlek större så kommer de att börja "glappa". Så jag har bestämt mig för att "gå in" dessa ist. ^^



Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback