Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Yeah, I'm a Geek

Jaha gott folk, jag är ju en av de människor som tittar på japansk anime.
Ett av de serier som jag följer heter BLEACH. (typ det enda jag följer nu för tiden...)

Det senaste avsnittet kom ut idag och jag måste bara få säga, It was AWSOME!
Jag är en sucker för badass fighting.

Nåja, ni som kanske undrar vad Bleach är för en serie så kan jag berätta att det är en av japans mest populäraste, både manga/anime serie som visas/läses just nu.
(Jag läser dock inte mangan utan följer endast animen.)

Det är en s.k Shounen manga dvs. en manga som egenligen är gjord för killar i ja,
alla åldrar men mest tonåringar.

Ni kan läsa allt om serien HÄR (sv).
Om du känner för att börja titta så finns den HÄR. (jap tal och eng text)
(jag känner mig som en riktig nörd men hey det här är vad jag gör varje tisdag kväll.)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback