Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

x2 Min första kärlek

Ja ni... min första "kärlek" var nog hästar x) haha

Nej men om det ska handla om killar så var nog min första kärlek en kille i lågstadiet.
Nu finns det vet några som tycker att det var väl ändå inte kärlek men det var nog faktiskt det... tror jag.
Jag kommer ihåg att jag tyckte mycket om honom, jag fråga också om jag "fick chans" på honom,
men han nekade min "kärlek".

Jag kommer också ihåg att jag var så ledsen att jag grät mig till söms,
ja så mycket tyckte jag om honom så det riktigt gjorde ont i hjärtat.

Men lifes goes on, så att säga och nu har jag en underbar pojkvän som jag älskar mycket. <3


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback