Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Boktips: Jannike Faltin's otroliga resa

Idag läste jag slut denna triologi av Mårten Sandén.
Mycket bra bokserie om ni frågar mig, det är även en svensk författare till den (vilket förvånade mig)

Den handlar om en tjej vid namn Jannike Faltin som har en övernaturlig förmåga ett så kallat skuggseende,
detta gör så att hon känner av ondska, ser döda och får "varsel" m.m.
Hon blir anställd på en byrå som har hand om övernaturliga saker.
Där möter hon "jätten" och riddaren Magnus Örnfot som tar med henne på otroliga äventyr.

Läs böckerna och inspireras av Mårten Sandéns otroliga värld.

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback