Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Horses are Happiness

Ska och rida idag tillsammans med en tjej i stallet :)
Ska bli riktigt kul, Cheeky (min systers häst) har haft problem med sin rygg och ben en längre tid
men vi skickade över henne till sverige för behandling under en veckas tid i november.

När hon kom hem igen var hon mycket bättre och vi började sätta igång henne igen med mycket skritt
och lite trav, tog det i hennes egen takt vill säga.
Nu är kiropraktorn vi hade henne hos kom och kollade henne så sa hon att hon hade förändrats helt,
till det bättre vill säga :D

Så nu ska vi kunna börja rida henne normalt igen :D

Jag och Cheeky, Maj 2010

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback