Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Ombre Hair

Jag har länge följt en blogg som heter Fashiontoast som drivs av en ung tjej vid namn Rumi Neely.
Jag tror jag har läst den i över 1,5 år nu och det är en av mina absoluta favorit bloggar.

Ända sen jag började läsa den så har jag alltid beundrat Rumi's hår som jag har kallat något emellan "stylad utväxt", jag tycker att det är en fruktansvärt snygg stil och skulle själv kunna tänka mig att göra om mitt hår så om det inte vore för att jag ÄLSKAR rött hår i alla nyanser.

Denna stil som Rumi har på sitt hår, har i dagens läge blivit en mycket populär trend. Det kallas nu för "Ombre hair" och man kan se det på kändisar världen över.

Jag har ingen aning om vem det var som var "först" med trenden, men jag skulle gissa på Rumi då hon har haft denna stil i åtminstine 1,5 års tid, dvs. den tid som jag följt hennes blogg. Men vad vet jag, det kunde ha varit någon annan också :P

Jag vill bara tipsa er om denna stil på hår som jag tycker är mycket snygg och om ni ska fixa håret snart så kör denna trend som säkert kommer att slå igenom i Norden snart också. ^^

foton från fashiontoast

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback