Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

It starts Tomorrow

Imorgon börjar festen!
Paf Open arrangerar inte ett utan FYRA olika partyn ändra fram till Måndag morgon!
Så man kan väl säga att festen händer på Åland i helgen.

Hoppas på en massa sol, värme och en massa människor från massa nationer! :D
Jag kommer nog inte festa varje kväll pga jobb och att man har en hund hemma. Men möjligtvis fredag blir av och definitivt lördag fast då blir det inte fest på Alandica utan på
ELIN KÅÅÅ's überhäftiga 20 års fäst! ;D
Och på söndag tror jag knappast något blir av eftersom det är skola dagen efter :S

Men ni som vill festa, passa på att komma till Åland i helgen och dansa som aldrig förr! ;D

Mina Kommentarer:
Postat av: Jocke

Hej, vill bara säg att du har så himla fin blogg :)



Kolla in dom här fina väggmotiven på http://wallsticker.se



kram kram :)

2011-08-19 - 12:38:22
URL: http://wallsticker.se

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback