Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Stomach Ache

Har mått piss idag.
Fick magvärk vid 1 tiden direkt efter lunch och det har bara fortsatt.
Det är fruktansvärt irriterande och ingenting jag gör hjälper. Har även varit i kontakt med hälsocentralen och de bad mig sluta med mina järntabletter, så de ska jag göra f.o.m imorgon.
De funderade även på om det var magkatarr men vi ska prova att ta bort järnt. först.

Jag har nämligen haft såhär tokigt förut, detta är kanske trejde gången det händer men före så gick det över efter några timmar nu har det hållit i sig i 10h >.<

Men får se hur det är imorgon, jag hoppas på bättre iaf.
Här får ni se min nya klänning från bubbelroom iaf! SÅ fin! :D
(Efter att dessa bilder togs däckade jag i sängen...)


Mina Kommentarer:
Postat av: Elin Kåå

Gud vad fin den är! Hoppas du mår bättre idag vännen <3

2011-04-07 - 14:14:37
URL: http://dansbandlover.blogg.se/
Postat av: Marina Olsson

Gu vad fin du är människa! :')

2011-04-08 - 16:10:40
URL: http://hockeyolsson.blogg.se/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback