Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

By Bloom - Cosmetic online


Tänkte tipsa om denna webbshop som säljer skönhetsprodukter till ett bra pris.
Jag hittade den efter att jag hade börjat kolla närmare på eleven.se's fraktkostnader och insåg att de var lite väl höga när man bodde utanför sverige så jag fick helt enkelt leta upp en ny webbshop med lika bra utbud.

Så jag rekommenderar denna till oss som bor utanför sverige och även de som bor i sverige förstås ^^

I thought I should give you guys a tip about this webshop who sells beautyproducts to a good price.
I found it after I checked up how much eleven.se shippings costs were outside of Sweden and I thought that they were a bit high so I had to find another webshop who had the same range of products.

So I recommend this to us who does not live in Sweden and ofc also to those who live in Sweden. ^^
 
BY BLOOM

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback