Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

The last few days

De senaste dagarna har varit fullspäckade med äventyr.. och jobb..
Men iaf det har kommit en ny praktikant till hotellet vid namn Giulia (uttalas Julia) - hon bor ivanligafall i Italien, Milano! (OMG!) Superskön tjej som inte drar sig för att göra lite crazy stuff ;D haha

Jag fyllde ju år i torsdags då jag även var ledig och då åt vi som sagt i Meloneras och jag fick även en "födelsedagstårta" av de anställda på restaurangen! SÅ himla gulligt! (bilder kommer sen)
Efter middagen åkte vi till Keshba - Playa del Inglés där vi dansade hela natten lång. Så awsome!

Fredagen sov jag hela dagen och på kvällen åkte jag och Hang in till Vecindario eftersom Hang ville dit en sista gång innan hon far hem så vi kom tillbaka till hotellet igen efter kl. 23.00.
Sen var det jobb igen lördagmorgon och resten av dagen chillade jag en hel del - kollade på Game of thrones och lite annat smått och gott.
Jobbade sedan från 18 - 22.30 som vanligt och därefter blev jag utdragen på fest igen.

Denna gången drog vi till Agua i Meloneras som var helt AWSOME! SÅ himla skönt ställe, dansade under månens ljus med havsdoften i näsan.
Drog därifrån vid halv 4 då jag skulle upp å jobba igen kl. 8.

Kom upp i tid på söndagen men var inte pigg så efter jobbet la jag mig i sängen igen och försökte hålla mig vaken men nej, somnade och sov tills det var dags för jobb igen kl. 18.
Efter det drog vi ut och bowlade en sväng men det blev bara en kortis då vi var hemma igen vid halv 1 tiden :)

Som sagt så dyker det upp bilder när jag snott dem från de andra ^^

Eftersom det är Hangs sista dagar på ön så ska vi tillbringa dem på stranden och varän hon vill. Det är hon som bestämmer ^^


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback