Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Visitors

 
Imorgon åker jag till stockholm för att möta upp med dessa två snygga brudar.
De kommer till Åland för att bo hos mig i några dagar.

Jag kommer att visa dom allt som vår lilla ö har att erbjuda och jag hoppas att de kommer finna det roligt. :D
Jag är väldigt väldigt glad över att de kommer hit. :D :D

Tomorrow I will go to Stockholm to meet up with this two lovely chicks.
They are coming to Åland to stay at my home for a few days.

I will show them everything this island have to offer and I hope that they will find it enjoyable. :D
I am very very happy that they are coming :D :D

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback