Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Polaroids pics of Gran Canaria


Detta har jag pysslat lite med ikv.
Har gjort om några (läs många) av mina GC bilder till polaroid bilder. Om ni undrar så har jag använt mig av ett superenkelt program som heter Polaroid 0.9.6r0.

Sedan har jag skrivit ut alla de bilderna och skrivit under iprincip alla lite roliga kommentarer. Jag kommer sedan klippa ut dem och ha dem i min almenacka så de bara e att ta ut dem och minnas alla mina vänner och härliga stunder från Gran Canaria :D

This is what I've been doing tonight.
I have made some (read alot) of my GC pics to polaroid pics. If you guys are wondering what type of software I used, it's a really simple one called Polaroid 0.9.6r0.

After I've done that I printed all of them out on some A4-papers and then wrote some funny comments on them. Later I'll also cut them out and put them in my calender so it's just for me to take them out and remember all my friends and all the happy moments from Gran Canaria :D

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback