Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

A day in the park



Idag var jag till staden med mamma, syster, hennes två barn och hennes väninna.
Eftersom jag är världens bästa moster så blev det att "cykla" på de-där-oranga-cykel-grejerna-i-parken, mina syskonbarn tyckte att det var riktigt roligt och jag fick lite nostalgi från tiden då man själv var barn ^^

Today I was to the city with my mom, sister, her two kids and her friend.
And because I'm the world's best aunt I "biked" on the-orange-bycicle-thingis-in-the-park, my nice and nephew thought it were really fun and I got a little nostalgic from the time when I was a kid ^^

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback