Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Friday night out

Var ut och festade i fredag tillsammans med Janina (:D)
Vi var lite sena eftersom jag hade varit hos min mormor och städat, eftersom hon fyller år nästa vecka.
Så jag anlände till Janina först vid 8 och du skulle vi fara å hämta hennes nya bil som hon sedan körde till mig.
Väl hemma så började vi göra oss partysnygga (;D) å det tar ju en tid som alla tjejer vet, hehe.

Nåja, kvart över 10 var vi klara och då tog vi bilen och drog till en av janinas vänninor som hade förfest/inflyttningsfest, när vi kom fram upptäckte jag att jag hade glömt mina klackskor kvar hos mig!

Så det blev att hoppa in i bilen och dra tillbaka till mig - springa in å hämta skorna och iväg igen, haha.
Vi kom väl fram till förfesten lite före 11, så de var ändå helt ok.
Väl framme korkade vi upp Asti och drack lite annat också.

Senare bar det av till Ålands enda nattkrog Arken, vi hade förväntat oss en massa folk men så var inte fallet.
Det var nog några som var partypepp däribland vår klasskompis Ida :D
Så resten av kvällen dansade vi järnet, drack nån drink och vid tre tiden drog vi hem till mig för att äta lite och gå och sova ^^

Det var en mycket bra kväll!
:D



Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback