Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Bicycle

Från och med imorgon ska jag cykla till praktiken (och därefter skolan).
Varför? Jag ska börja dra ner på bensinkostnaderna och för att det är nyttigt för både kropp och själv att cykla. :)

Jag har tagit min cykel från sund, och jag kan ju inte påstå att den är så vacker, rostig osv.
Men det är väl bättre det så ingen blir sugen på att stjäla den x)
Skulle egentligen vilja ha en "ny" cykel som liknar den på bilden är nedan, en gamma "granny"-cykel.
Men det får bli ett senare projekt.

Så de dagar det inte regnar tar jag cykeln :)
(bild från weheartit.com)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback