Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

18032012

Nu ligger jag här i min säng efter en dags arbete.
Jobbade som vanligt mellan 8-11 och 18-22.30.

Frukosten gick bra som vanligt - helt klart min favorit servering då den e så enkel. Efter den så tog jag siesta i några timmar och därefter gick jag ut en sväng för att införskaffa fotsalt så jag kan bada fotbad - hittade dock bara badsalt men same shit liksom :P

Därefter blev det en pratstund med älskade pojkvännen och efter det var det jobb igen som gällde.
Jag har fått vara i Room Servicen nu i några dagar - det finns dock en anställd som hela tiden tror att han ska va i R.serv så han skenar iväg med nyckelkort å beställningar så man måste säga till honom att "hörrdu, det är faktiskt jag som e i R.serv" :P
Men han är iaf trevlig och hjälper mig när jag behöver det, vilket är ganska ofta då jag ännu inte kan allt vad gäller R.serv (hitta vissa saker, var jag ska beställa etc etc.)

Hade en jobbig beställning idag - men det gick bra, fick hjälp med den så allt ordnade sig ^^
Mitt mål just nu är att klara av R.serv helt själv.

När jag inte har någon R.serv så hjälper jag till i en av "Rangosarna" (typ avdelning eller nått :P), idag var det sjuuukt mycket folk så det blev mycket spring hit och dit (runt 460 pers).
Det gick däremot helt ok, mycket tack vare att det var BBQ ikv (ÄLSKAR BBQ!)

Vad mer då.. ja.. jag köpte ett par nya arbetsskor häromdagen för 30€ (!), de klämmer iaf inte som mina gammla men jag får ändå sjukt ont i stortårna? Fattar inte hur det går till - måste va typ att de gnids mot sulan eller nått..? Har dessutom lagt in en extra sula men det hjälper inte.. nåja vi får se om det fortsätter så får jag fundera vad jag ska göra om det inte blir bättre, badar iaf fotbad varje kväll nu :)

Det negativa denna vecka är att jag inte kommer bli ledig förrän på fredag (!) - detta betyder att jag kommer jobba 9 dgr i rad! >.<
Usch och fy vad trött jag kommer vara och mina fötter kommer inte vara vackra..
Jag gissar att det blev såhär denna vecka eftersom jag var ledig förra mån - tis endast pga att jag hade varit sjuk under föregående vecka.. å att mina egentliga lediga dagar är fredag och lördag, men jag gillar det ändå inte :(
Hoppas att det endast är en engångs förtelse annars kommer jag att klaga.

Nåja, här bjuder jag iaf på en bild från förra tisdagens middag/utekväll :)
Jag har lånat den av Josèfine på fb. (bilden)


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback