Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Work Out

Idag var jag och Sara till Träningsverket på deras Öppet Hus.
Vi kom dit vid halv 2 tiden och bytte om och sedan började allvaret  - först tog vi ett intensivt Core 30 min pass, vilket var grymt efter det sprang vi lite på löpbanden i väntan på att nästa gruppträning skulle börja.

Vid halv 4 började Move It! som är ett danspass med två olika koreografier. Detta tyckte jag var superkul eftersom man fick dansa :D 

Sen blev det duschen och efter det satte vi oss i de två massagestolarna som finns som man får använda - Gud vad skönt det var!

Så denna dagen har man varit riktigt hurtig och det känns riktigt bra nu i både kropp och själ. Snart kommer även storasyrran förbi med sin hund så att vi ska gå på promenad tillsammans ^^


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback