Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Why does everything happens to me?

Mamma ringde mig imorse och frågade om jag hade sett på nyheterna å självklart hade jag inte gjort det :P
Så då sa mamma att Spanair dvs. det flygbolag som vi hade bokat resan ner med, har gått i konkurs!?

Min första reaktion var WTF!?
Jag sa även åt mamma att jag visste att något skulle hända - jag hade haft det på känn, mamma höll med mig och sa att det hade gått alltför smidigt...

Men nu tänker jag ist såhär att antagligen var det ödet som gjorde så att vi inte skulle åka med detta flygbolag, jag menar det var ju jävla
tur att det var det här som hände och inte att vi kraschade eller något sådant...

Men nu får vi ju ta och leta upp ett nytt flyg tills på fredag och än så länge ser det ut som att vi måste övernatta i sthlm för att hinna med
någge flyg alls samma dag... men sånt e väl livet antar jag.

Och sen är det ju en självklarhet att det ska hända just mig som ska iväg på min första resa utomlands (dvs utanför norden) och att det
dessutom är min praktik som jag MÅSTE ha!

Nåja, allting ordnar sig antar jag...

Mina Kommentarer:
Postat av: Sara

fyy fan va surt! :/

2012-01-30 - 21:22:33
URL: http://sarasagersitt.blogspot.com/

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback