Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

My Year 2011 in pictures

Bäbisen växte så det knakade <3
Klassfester hölls ofta tillsammans med mina fina Hot&Konfare <3
Jag blev Gudmor <3
En ny häst anlände i stallet (den bruna, Zack)

Solen började värma bort snön i början av Maj :)

Jag tog med Ikki till Cheeky så hon fick testa på att rida :D
Klassresa - 3 varma dagar i både Finland och Sverige :D
Blev självklart fest då också ;)
Tog examen (igen) :)

Fyllde 21 år den 31 Maj :)
Höll Cheekisen sällskap lite nu och då :)

Midsommar firades med Goda vänner :D

En favorit i repris, Tivolit i stan :)


Rockoff 2011 :D


Furuvik tillsammans med familjen <3

Började på Högskolan på Åland inr. Hospitality Management

Blev tvungen att skaffa ny glasögon pga en viss hund...

Gick på kurser med Aska <3

Festerna fortsatte ;)

Julen kom utan snö, men nog var det trevligt ändå ^^

2011 bjöd på ett bra slut och 2012 på en bra början :D
Förlorade även två vackra själar under årets gång,
R.I.P Ronja och Sovve <3

(självklart hände det en massa annat också under 2011, men det skulle bli way to mutch att lägga upp alla relaterade bilder.)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback