Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Keep on pulling

För några veckor sedan så började vi dra med Aska dvs. vi satte på henne hennes dragsele och fäste en lite pulka bakom henne.
Hon är väl inte överförtjust i det men vi tycker det är bra träning för henne.

Till en början ville hon inte alls dra men nu har hon till och med dragit mig (tillsammans med Calle).
En siberian husky ska klara av att dra en fullvuxen människa och eftersom jag inte väger lika mycket som Calle eller så mycket för den delen så var det jag som fick sätta mig i pulkan så hon fick dra - det gick jättebra!

Till en början orkade hon inte så långt men nu när vi har tränat lite mer kan hon dra en bra bit.

Aska vår egna lilla slädhund ;) <3

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback