Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

Walking in sunshine

Idag efter jobbet tog jag mig en promenad i solskenet.
Jag begav mig till Ikkis place vilket tog ungefär 1 timme. Jag hade först kollat upp rutten på google maps och därifrån skrivit ner namnen på gatorna jag skulle gå för att ta mig dit.

Det gick helt ok ända till slutet. Grejjen är den att det inte är så bra skyltat här så man har inte direkt koll på vart man är eller vart man ska gå.
MEN det ordnade sig, mitt lokalsinne löste saken och jag kom snabbt på rätt igen ;)

Jag var där en stund men sedan tog jag taxi hem igen, men jag funderar på att gå samma rutt imorgon igen då jag är ledig!

Men först så ska jag med en arbetskamrat och kolla på hennes häst :D
Kommer bli superkul! Det enda negativa är att hon inte kan så bra engelska men ääh, alla kan ju prata hästspråk ;) hehe

Kameler! Självklart ska jag ha ridit en sådan innan jag kommer hem ;)
Deras... "Å" eller nått :P haha Heeelt uttorkad.


Om man inte visste bättre kunde man tro att jag var i L.A ;)

Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback