Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
lompa -

My Sunday

Söndagen var riktigt trevlig.
Jag klev upp vid halv 8 och gjorde mig klar för att sedan gå och äta frukost vid halv 9.
Sen gick jag tillbaka till rummet för att vänta på att klockan skulle bli 11 då jag skulle träffa Laura.

Vid 11 så fick jag träffa min handledare som jag inte kan stava namnet på så vi kan kalla honom André, det är nära nog xP Han tog med mig ner till köket och visade allting som man behöver veta och presenterade mig för en massa männsikor (det är sjukt hur många de e som jobbar här.)

Så när jag kom tillbaka på rummet ringde jag till Ikki och hörde vad hon skulle ha för sig. Hon hade precis ätit frukost  och sa att hon skulle höra av sig när hon hade gjort sig iordning och letat upp mitt hotell på google :P
Hon ringde sen igen lite senare och sa att hon, hennes pojkvän och hennes lillasyster var på väg.

Så de var bara att göra sig iordning och ta sig ut. Jag typ flög genom lobbyn för att ta mig ut genom personalingången (eftersom jag fått klara instruktioner för att det var den som personalen skulle använda.) men de slutade med att jag hade sprungit förbi Ikki och de andra, men de gick bra de hade sett mig så de kom ut ist :)

Vi tog en stroll i mitt område men de var inte vana att gå där så de visste inte riktigt var vi skulle ta vägen så vi tog en taxi hem till dem ist. Där åt vi lite lunch och snackade skit - vid 9 tiden drog ni ner till några av deras bekanta och därefter drog vi ut på stan för att äta middag (10 på kvällen liksom!?)

Vi gick till Yumbo center där det fanns en "Internationel Cuisine". Där slog vi oss ner och fick menyerna, som även fanns på svenska :P Så jag betsällde en oxfilé med beasås och pommes samt ett glas Cola.
Maten var supergod och jag betalade endast 16.80€ för det! :D

Efter att jag hade ätit och betalat så tackade jag för mig och tog en taxi hem till hotellet.
Där gjorde jag mig iordning för sängen och efter det däckade jag :P
(Utsikt från Ikki's balkong)


Mina Kommentarer:

    Kommentera här:

    Vad heter du?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (bara jag ser den)


    Har du en blogg/hemsida?


    Din kommentar:

    Trackback